Turistler gelsin diye toplu taşımayı ücretsiz yaptılar

Avrupa Birliği’nin en yüksek refah seviyesine sahip ülkelerinden biri olan Lüksemburg, turizm ve ulaşım dünyasında ezber bozan bir hamleye imza attı. Ülke genelinde toplu taşımanın hem yerel halk hem de yabancı turistler için tamamen ücretsiz hale getirilmesiyle Lüksemburg, bu alanda dünyada bir ilke öncülük ediyor. Benzer bir uygulamayı sadece kendi vatandaşlarına sunan Malta’nın aksine, Lüksemburg sınırları içerisindeki herkes hiçbir bilet ücreti ödemeden özgürce seyahat edebiliyor. Lüksemburg yönetimi, bu radikal adımı sadece şehir içi trafiği rahatlatmak için değil, aynı zamanda ülkeyi dünya genelindeki gezginler için bir cazibe merkezi haline getirmek amacıyla attı. DEMİRYOLU ULAŞIMINDA TARİHİ REKOR Seyahat platformu Travel Off Path’in…